10 Haziran 2016 Cuma

SAMSUNG GALAXY S3 MİNİ İNCELEMESİ!

Hepinize merhaba arkadaşlar! Ben İrem.Bugün sizlere Samsung Galaxy S3 Mini'yi tanıtacağım. Kendisi benim telefonum olur:D Neyse,isterseniz hemen başlayalım!

Bu telefonu ben kullanıyorum. İlk başlarda sevmeme rağmen şu son zamanlarda çok memnun değilim. Aynı telefonu annemde kullanıyor ve oda hiç memnun değil. Bazen kendi kendine kapanıp açılıyor,bazen sim kartı çıkarıldı diye uyarı veriyor. Şarjı çok çabuk bitiyor. Ama tabii ilk başlarda memnundum. Sonradan manyadı.

Renk olarak lacivet ve siyahı da var. Onlarında fotoğrafını koyuyorum;



İşte renk seçenekleri bunlar.Bendeki beyazı.Sizce hangisi en güzeli?
Size özelliklerini başka sitelerden kopyala yapıştır yapıp göstermek istemiyorum.Siz özelliklerini internetten rahatlıkla bulabilirsiniz!
Bugünlükte benden bukadar,beğendiyseniz +1 lemeyi unutmayın! Takipte kalın!
-İREM EKİNCİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder