10 Haziran 2016 Cuma

SLİME LAR NASIL SAKLANMALI VE NASIL YUMUŞATILMALIDIR?

Herkese merhaba arkadaşlar,ben İrem! Bugün sizlere slimelar nasıl saklanmalı ve nasıl yumuşatılmalıdır konu bir yazı yazacağım.İsterseniz hemen başlayalım!

Slimeların saklanma konusu sürekli dile gelmişti.Ben bu konuda çok deneyimliyim:D Bana kalırsa slimelar kapalı kap yerine bir buzdolabı poşetinde kalmalıdır.Çünkü kaplarda kaldıkça kıvamı değişiyor ve gerçekten çok kötü kokuyor.En iyisi buzdolabı poşeti!

Slimelarınız sertleşince çok korkabilirsiniz.Bende eskiden sertleşince hemen çöpe atardım. Ya siz?
Benim bir arkadaşım var,adıda Yeliz.Bu çözümü onunla bulmuştuk. SİZCE BU ÇÖZÜM NE?
(DIRIRIRIRI)
Tabiki krem! Evet yanlış okumadınız!
Slime ınızın içine az miktarda krem koyup yoğurarak slime ınızı yumuşatabilirsiniz!

Bugünlükte benden bu kadar! +1 lemeyi unutmayın,Takipte kalın!

-İREM EKİNCİ

15 yorum: